۴ دی ۱۳۹۰، ۲۱:۱۹
کد خبر: 30731418
T T
۰ نفر

ساري- ديدار تيمهاي واليبال كاله مازندران و گيتي پسند اصفهان در آمل به دليل دخالت تماشاگران در كار داوري و پرتاب اشياء به داخل زمين بازي و عدم امنيت، با دستور ناظر فدراسيون نيمه تمام ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دو تیم كاله مازندران و گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های كشور عصر یكشنبه درسالن ورزشی پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند.

این دیدار در آستانه پیروزی سه بر صفر تیم گیتی پسند به علت حواشی ایجاد شده در داخل زمین مسابقه نیمه تمام باقی ماند.

تیم گیتی پسند ست های اول و دوم این مسابقه را با نتیجه مشابه 25بر23 پیروز شد و در حالی كه ست سوم این مسابقه را با امتیاز 24 بر 19 از میزبان خود كاله مازندران پیش افتاده بود، عده ای از تماشاگران اقدام به پرتاب سنگ و بطری آب به داخل زمین كردند و در پی ان، ' محمدحسن شفقی ' داور اول مسابقه و' خلیل یگانه مجد' ناظر فدراسیون والیبال دستور به توقف بازی برای دقایقی دادند.

در این بین بازیكنان و كادرفنی تیم گیتی پسند كه سنگ و بطری آب به سمت آنان نشانه رفته بود، به سرعت به رختكن رفتند.

تلاش بازیكنان و مسئولان تیم كاله و ورزش آمل كه سعی در آرام كردن تماشاگران معترض آملی داشتند، بی نتیجه ماند و ناظر فدراسیون به علت نبود امنیت در سالن رای به نیمه تمام ماندن این مسابقه حساس داد.

تماشاگران آملی كه پس از باخت دور از انتظار تیم كاله در هفته دهم مسابقات برابر تیم باریج اسانس در كاشان، تحمل باخت دوم را در خانه نداشتند، علیه 'بهروز عطایی' سرمربی و بازیكنان ملی پوش تیم كاله شعار دادند و آنان را بی غیرت خواندند.

سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل گنجایش حدود 2هزار نفر را دارد كه در این مسابقه بیش از سه هزار نفر در سالن حضور داشتند.

تعداد زیادی از تماشاگران نیز به علت نبود جا و تكمیل شدن ظرفیت سالن، پشت درماندند.

تیم كاله مازندران در پایان هفته دهم با انجام نه مسابقه هشت پیروزی و یك شكست و یك بازی عقب افتاده با 22 امتیاز در مكان سوم جدول رده بندی این مسابقات قرار داشت.ك/3

ك/7327/402
۰ نفر